Värbamisjuhtum: brändi arendusmeeskond
Meie klient on rahvusvaheline farmaatsia ja nahahooldustoodete ettevõte. Ettevõte soovis liikuda edasi kuulsa nahahooldustoodete brändiga.
Nende ülesanne meile oli moodustada meeskond: brändijuht + kaks meditsiinilist esitlejat.
Mida me tegime:
- me tegime otsingu oma suures meditsiiniliste esitlejate ja brändijuhtide andmebaasis.
- me tegime otsingu sotsiaalmeedia platvormidel.
- Avaldasime internetis töökuulutused.
- Leidsime 100 kandidaati.
- Me uurisime neid kandidaate.
- Tegime lühikokkuvõtte 12 kandidaadist.
- Pärast lisaintervjuusid pakkusime kliendile 10 tugevat kandidaati. Nad valisid järgmise ringi intervjuule välja 3.
Kasu kliendile - nad säästsid aega ja said koheselt asuda teostama oma ärieesmärki.