Stafferty turu-uuring on teenus, mille eesmärk on turu, teie kaubamärgi ja töötajate kohta teabe järjepidev kogumine. Turu- ja äriuuringud on äristrateegia väljatöötamise väga oluline osa.
Töötajate kaasamise uuring
Kaasamisuuring on töötajatelt tagasiside kogumine ja analüüs ettevõtte tulemuslikkuse parandamiseks.
Uuringule tuginedes töötab Stafferty välja tegevuskava, mille eesmärk on:
- sisemiste protsesside tõhustamine;
- tööandja brändingu tegevuskava koostamine;
- töötajate kaasatuse regulaarne jälgimine.
Stafferty uurib töötajate kaasatust oma metoodikat kasutades. Samuti viime uuringu raames läbi fookusgrupi uuringuid, et saada töötajatelt üksikasjalikku tagasisidet.
Tööandja brändi audit
Et mõista teie ettevõtte väärtust potentsiaalsete ja praeguste töötajate jaoks, peame looma objektiivse pildi tööandja brändi positsioonist turul.
Selleks analüüsime:
- sihtgrupp
- konkurendid
- suhtluskanalid
Palga, ruumide ja hüvitiste ülevaated
Palgauuring aitab mõista olukorda konkreetsel turul (regioon, tegevusala, sektor).
Miks on palgauuringut vaja?
- Et hoida oma töötajate palk turu keskmisel tasemel;
- Oma tööandja brändi reklaamimiseks;
- Hoida ja meelitada ligi kõige lootustandvamaid ja andekamaid töötajaid.
Enne uuringu alustamist lepime oma kliendiga kokku positsioonid ja ettevõtete nimekirja, mida on oluline võrrelda. See võimaldab Stafferty-l saada kõige asjakohasemaid andmeid.
Tööturu analüüs
See teenus on põhjalik uuring konkreetse piirkonna tööturu kohta:
- demograafia;
- konkurentsikeskkond;
- piirkondlik potentsiaal;
- palkade analüüs ametite lõikes;
- tööjõu olemasolu piirkonnas;
- kandidaatide vajadused ja motivatsioon;
- kandidaatide valmisolek relokatsiooniks.
Meie aruanded sisaldavad:
- analüütilised järeldused teatud piirkondade atraktiivsuse kohta;
- soovitused linna või piirkonna valimiseks tootmistehase, laoruumide, kõnekeskuse või klienditeeninduskeskuse käivitamiseks.
Personaliuuringud
Seda tüüpi uuringuid kasutatakse töötajate arvamuste väljaselgitamiseks konkreetse juhtimisalgatuse kohta.
See võimaldab:
- teha õigeid otsuseid;
- saavutada suuremat tootlikkust;
- reklaamida kliendi tööandja brändi.
Pakume kiiret, tõhusat ja kasutajasõbralikku küsitlust igal teid huvitaval teemal:
- ristfunktsionaalne koostöö;
- sisemine klientide rahulolu;
- hajutatud meeskondade emotsionaalne taust;
- suhtumine muutustesse;
- muu.
Vajadusel korraldame ka fookusgruppe ja grupiseansse.
Küsitluse tulemuste põhjal koostame teie ettevõttele järelduste ja soovitustega raporti.