Projektivärbamist saab tellida alates kümnest inimesest kuid see võib hõlmata ka tuhandeid töötajaid. Projektivärbamine on eriti oluline kui töömaht suureneb märgatavalt hoojaliselt, tootmise ja müügi mahud suurenevad, on vaja toota uusi tooteid või laienetakse uutele müügi- või laopindadele. Massvärbamise lahendus aitab lahendada erineva keerukusega olukordi.
Meie meeskond arendab reklaamikampaania ja loob promomaterjalid, et käivitada vastav kampaania. Me reklaamime vastavaid ametikohtasid ja püüame sellega ka pasiivsete kandidaatide tähelepanu. Otsime kandidaate erinevatest allikatest, tööportaalidest ja Stafferty andmebaasist.
Stafferty eelised:
- Oma uurimiskeskus
- Kvanitatiivsed ja kvalitatiivsed tulemuste näitajad
- Regulaarne aruandlus kogu protsessi vältel
- Individuaalsed koostöötingimused projekti eelarve piires
- Testimiste ja koolituste korraldamine kooskõlas kliendiga
- Pühendunud meeskond
- Üks projektijuht (üks kontakt)
- Tõhusad tööriistad kandidaatide hindamiseks ja valikuks.
- Iga kliendi jaoks individuaalsete lahenduste väljatöötamine võimaldab meil pakkuda ettevõttele ainulaadset ja mitmekesist kandidaatide valikut.
Mahulise värbamise etapid:
- Ettevalmistus. Ulatus, tähtajad, kandidaadi profiil, hindamise etapid. Lepingu ja muude dokumentide allkirjastamine.
- Käivitamine. Värbamisprojekti meeskonna moodustamine, aruandluse kokkuleppimine.
- Otsing. Otsingukaardi koostamine, vabade töökohtade kuulutamine, otsinguparameetrite kohandamine.
- Valik. Kandidaatide küsitlemine (individuaalselt või rühmas), dokumentide esitamine kontrollimiseks, tervisekontroll.
- Onboarding. Onboardingu koordineerimine, kliendile aruannete esitamine ja omavaheliste arvelduste teostamine.