Salajase ostlemise teenus on klienditeeninduse standardite audit, mida viivad läbi spetsiaalselt koolitatud salajased ostlejad. Pakume nii veebipõhist salajast ostlemist kui ka teeninduskvaliteedi hindamist müügikohtades.
See teenus aitab teil optimeerida oma klienditeenindust ja kasvatada oma äri.
Stafferty ülesanded:
- kontrollida promootorite, müüjate, ettekandjate ja administraatorite kohalolekut;
- hinnata müüjate välimust, kliendikohtlemist, toodete tundmist, kõneoskust, nõustamise kvaliteeti ja käitumist vastavalt teie ettevõtte kultuurile ja filosoofiale;
- uurida müügipunktide üldist imagot ja tingimusi;
- analüüsida lõppkliendi ostukogemust tervikuna;
- hinnata veebikogemust ja kauba tarnet.
Stafferty eelised:
- sõltumatu teenindusstandardite hindamine nii poes kui ka veebis;
- kokkulepitud tähtaegadest kinnipidamine;
- protsesside läbipaistvus;
- täiendavate koolitusprogrammide rakendamine promootoritele ja müüjatele auditi tulemuste põhjal;
- alati kokkulepitud KPI-de saavutamine.