Heade suhete loomine tööl
    Uudiste loendisse

    Kuidas kolleegidega hästi läbi saada

    Kuidas kolleegidega hästi läbi saada

    Paljud inimesed veedavad koos oma kolleegidega palju aega ja seega on väga oluline, et omavahelised suhted oleksid head. Töökaaslastega läbisaamine võib suurendada sinu rahulolu tööga, produktiivsust ja üldist õnnetunnet. Tõime välja mõned nõuanded, mis aitavad kolleegidega paremini läbi saada ja saad neid nippe hakata juba kohe kasutama.

    Kui tööl on inimesed kellega kohtumist ootad, siis lähed tööle parema meelega ja motiveerituna. Kolleegidega läbi saamise kasulikkus: tööga seotud stressi vähenemine, suurenenud heaolu ja parem tervis, parem psühholoogiline tervis, võimalus tööpauside ajal teistega suhelda, ühtsuse tunne tööl, suurem edu tööl.

    • Alusta suhete loomist juba esimesel päeval – kui asud tööle uues kohas siis on oluline kohe esimesest päevast hakata looma häid suhteid. Lisaks sellele, et õpid oma uute tööülesannete kohta, pööra tähelepanu ka oma uutele kolleegidele. Tutvusta ennast, jäta nimed meelde ja küsi küsimusi nende ametikoha kohta.

    • Õpi oma kolleege tundma – kui näitad üles huvi oma kolleegide vastu, siis see annab märku sellest, et oled avatud sõpruse loomisele ja sobitud oma töökaaslastega. Küsi näiteks nende nädalavahetuse plaanide kohta või raamatu kohta mida nad loevad. Need võivad tunduda väga lihtsad asjad aga need aitavad kaasa heade suhete loomisele.

    • Näita üles austust – isegi kui sulle ei meeldi kõik inimesed kellega koos töötad, siis alati suhtu kõikidesse austusega. See tagab selle, et sinu suhe jääb positiivseks ja te saate tööalaselt läbi.

    • Ära jaga liiga palju – kindlasti on hea olla avatud ja aus, kuid ära jaga liiga palju isiklikke asju. Siis jääb teie suhe positiivseks ja kergeks. Välja arvatud siis kui teie suhe töökaaslasega ongi väga lähedane. 

    • Hoia suhtlus positiivsena – kuigi võib tunduda hea mõte kurta ülemuse või kolleegi üle, siis on siiski parem seda mitte teha, see võib vähendada teiste tahtmist sinuga suhelda. Kuulujuttude ja liiga negatiivsete vestluste vältimine võib avaldada positiivset mõju nii töösuhetele kui ka üldisele tööga rahulolule.

    • Aita uutel töötajatel tunda ennast teretulnuna – uuel töökohal alustamine võib olla keeruline, sest kõigil on juba omavahelised suhted välja kujunenud. Tutvusta uuele töötajale tööruume, kutsu ta lõunale kaasa. See annab sulle võimaluse õppida uut inimest tundma ning muudab sinu uuele töökaaslase sisseelamise palju mugavamaks.

    • Oma töö ära tegemine peab oleme prioriteet – kuigi kolleegidega suhtlemine on tore, siis ei tohi oma tööülesannete täitmist jätta tahaplaanile. Kui sa ei jõua kõiki oma ülesandeid täita, siis võib see tähendada lisatööd kolleegidele ning lõpptulemusena võib see hoopiski teie omavahelisi suhteid kahjustada.

    • Ole ligipääsetav – kui töötad eraldi ruumis, siis hoia uks lahti, kui töötad avatud kontoris, siis ära hoia koguaeg kõrvaklappe peas. Need asjad annavad märku, et oled koleegide jaoks olemas, kui neil on vaja sinu poole pöörduda. Eriti oluline on see juhtidele, sest siis annad märku, et hoolid teiste probleemidest ja väljakutsetest tööl.

    • Võimalusel tööta ka teiste meeskondadega – lihtne on töötada iga päev sama grupi inimestega, kuid proovi oma töökohal ka teiste meeskondadega koos töötada. See võimaldab sul kohtuda uute inimestega ja potentsiaalselt leida uusi töösõpru.

    • Praktiseeri lugupidavat käitumist ja head etiketti – jõua tööle õigeaegselt, kanna sobivaid riideid, pane telefon hääletuks, vasta alati e-mailidele, räägi meeldiva hääletooniga, veendu, et keelekasutus oleks sobiv. 

    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...