Passiivsed kandidaadid
    Uudiste loendisse

    Strateegiad passiivsete kandidaatide kaasamiseks sotsiaalmeedias

    Strateegiad passiivsete kandidaatide kaasamiseks sotsiaalmeedias

    Suurepäraste talentide ligimeelitamine ja hoidmine on iga ettevõtte edu seisukohalt kriitilise tähtsusega. Inimesed, kes ei otsi aktiivselt uusi töövõimalusi, keda tavaliselt nimetatakse passiivseteks kandidaatideks, omavad sageli häid oskusi ja teadmisi, mis võiksid teie ettevõttele tuua märkimisväärset kasu. Sotsiaalmeedia kasutamine nende passiivsete taotlejatega suhtlemiseks võib teie värbamispüüdlusi revolutsiooniliselt muuta. Selles artiklis vaatleme edukaid sotsiaalmeedia taktikaid passiivsete kandidaatidega suhtlemiseks ja nende kaasamiseks.

    Oma publiku mõistmine

    Esimene samm eduka sotsiaalmeedia suhtlemise suunas on mõista oma sihtrühma. Tehke kindlaks ideaalsete kandidaatide peamised demograafilised andmed ja huvid. Kohandage sisu ja suhtlust nii, et see vastaks nende eelistustele. Kasutage analüütilisi vahendeid, et saada ülevaade oma jälgijate harjumustest ja seejärel peenhäälestage oma lähenemine.

    Ettevõtte kultuuri näitamine

    Passiivsed kandidaadid on altimad uurima karjäärivahetust, kui nad näevad end teie ettevõtte kultuuris edukana. Kasutage sotsiaalmeediat, et rõhutada pakutava töökoha positiivseid omadusi. Jagage fotosid kulisside tagant, töötajate iseloomustusi ja lugusid, mis rõhutavad teie ettevõtte väärtusi ja töötajate rahulolu.

    Kaasahaarava sisu loomine

    Looge jagatav ja veenev materjal, et tekitada passiivsete kandidaatide huvi väljavaadete vastu. Sisulise lähenemise mitmekesistamiseks kasutage erinevaid formaate, nagu videod, infograafiad ja blogipostitused. Et muuta oma organisatsioon usaldusväärseks asjakohaste teadmiste allikaks, jagage valdkonna teadmisi, artikleid juhtmõtetest ja nõuandeid karjääriarengu kohta.

    Kasutage töötajate eestkostet

    Teie praegused töötajad võivad olla kõige tõhusamad sotsiaalmeedia eestkõnelejad, seega julgustage neid postitama oma isiklikes profiilides vabu töökohti ja ettevõtte uudiseid. See mitte ainult ei laienda teie materjali levikut, vaid lisab ka inimlikku lähenemist värbamispüüdlustele ja muudab teie organisatsiooni ligipääsetavamaks ja atraktiivsemaks.

    Vestlustes osalemine

    Suhelge oma publikuga pigem vesteldes, kui et lihtsalt asju edastades. Vastake kommentaaridele, otsesõnumitele ja päringutele võimalikult kiiresti. Näidake passiivsete kandidaatide küsimuste ja murede suhtes tõelist tähelepanu. Vestlusliku suhte loomine võib oluliselt suurendada võimalust, et passiivsed kandidaadid hindavad teie pakutavaid karjäärivõimalusi.

    Kasutage sihitud reklaami

    Kasutage sotsiaalmeedia reklaamilahendusi, et jõuda passiivsete kandidaatideni asjakohaste töökuulutuste ja sisuga. Sellised platvormid nagu Facebook ja LinkedIn pakuvad täiustatud sihtimisvõimalusi demograafiliste andmete, huvide ja ametinimetuste alusel, tagades, et teie reklaami näevad õiged inimesed.

     

    Sotsiaalmeedia kasutamine passiivsete kandidaatide väljavaadete kaasamiseks nõuab läbimõeldud ja planeeritud strateegiat. Hoidke oma sotsiaalmeedia pingutusi püsival tasemel, reaalse ja ennetavana ning näete, kuidas passiivsed kandidaadid hakkavad innukalt kandideerima teie organisatsiooni tööle.

    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...