Tööandja brändingu nõuanded väikeettevõtetele
    Uudiste loendisse

    Tööandja bränding eelarves: näpunäited väikeettevõtetele

    Tööandja bränding eelarves: näpunäited väikeettevõtetele

    Suurepärase personali värbamisel ja hoidmisel võivad väikeettevõtted silmitsi seista suurte väljakutsetega. Kui suurematel ettevõtetel on tööandja brändingu jaoks suured ressursid, siis väiksemad ettevõtted peavad olema uuenduslikud ja strateegilised, eriti kui nad töötavad piiratud ressurssidega. Esitame mõned kasulikud nõuanded väikeettevõtetele, kes püüavad parandada oma tööandja brändingut ilma eelarvet lõhkumata.

    Määratlege oma eristav väärtuspakkumine

    Väikeettevõtetel on sageli spetsiifilised tunnused ja töökultuurid, mis on potentsiaalsete töötajate jaoks intrigeerivad. Tehke kindlaks, mis eristab teie ettevõtet konkurentidest, ja kasutage seda oma tööandja brändingu nurgakivina. Tõstke esile oma ettevõtte missioon, väärtused, arengu- ja mõjupotentsiaal.

    Kasutage töötajate eeskostet

    Praegused töötajad võivad olla teie brändi parimad saadikud, seega julgustage neid jagama oma positiivseid töökogemusi sotsiaalmeedias ja professionaalsetes võrgustikes. Nende autentsed iseloomustused ja kinnitused võivad aidata talente ligi meelitada.

    Looge huvitavaid ametijuhendeid

    Hästi kirjutatud ametijuhend mitte ainult ei meelita ligi ideaalseid inimesi, vaid peegeldab ka teie organisatsiooni isiksust ja kultuuri. Kasutage keelt, mis on kaubamärgiga kooskõlas, ja väljendage selgelt, millised on teie organisatsiooniga koostöö tegemise eelised.

    Kasutage sotsiaalmeediat

    Väikeettevõtted saavad potentsiaalsete taotlejatega suhtlemiseks kasutada sotsiaalmeediat. Jagage oma ettevõtte kulisside taga olevaid pilte, töötajate tutvustusi ja kaubamärgiga seotud nalju. Järjepidev ja ehe osalemine veebis võib teie tööandja kaubamärgile tohutult kaasa aidata.

    Töötajate suunamisskeemid

    Rakendage töötajate soovitusprogramm, et julgustada kvalifitseeritud kandidaate, keda teie praegused töötajad soovitavad. Et see oleks veelgi ahvatlevam, pakkuge edukate soovituste eest auhindu või stiimuleid.

    Tõstke esile ettevõtte kultuuri

    Kui teie organisatsioonil on eriline kultuur, tõstke seda esile blogiartiklite ja sotsiaalmeedia materjalidega. Looge „päevast päeva“ videoseeria, et anda potentsiaalsetele töötajatele ettekujutus ettevõtte kultuurist.

    Osalege töömessidel

    Osalege kohalikel töömessidel ja valdkonna üritustel, et kohtuda isiklikult võimalike kandidaatidega. See muudab teie kaubamärgi inimlikumaks ja võimaldab tööotsijatega otse suhelda.

    Looge kontakt haridusasutustega

    Looge suhteid kohalike kolledžite ja ülikoolidega, et saada juurdepääs värsketele talentidele. Pakkuge praktikavõimalusi, mentorlust või projekte, mis annavad kasulikke kogemusi ja ülevaate teie ettevõtte kultuurist.

     

    Väikeettevõtted saavad strateegilise ja hoolika planeerimisega luua kaubamärgi isegi minimaalsete ressurssidega, mis aitab meelitada ja hoida parimaid inimesi.

    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...