Kuidas suhelda töötajatega?
    Uudiste loendisse

    Suhtlusviisid töötajatega usalduse loomiseks

    Suhtlusviisid töötajatega usalduse loomiseks

    See kuidas te töötajatega suhtlete loeb isegi rohkem kui need sõnad ja ideed, mida ütlete. Selleks, et luua ja hoida usaldust juhtide ja töötajate vahel on äärmiselt oluline kasutada õigeid suhtlusviise. Tihti juhtub seda, et töötajad lahkuvad ettevõttest, sest neil puudub usaldus oma juhtide suhtes. Avatud suhtlus on sellisel juhul võtmetähtsusega.

    • Olge empaatiline – infot jagades looge ühtekuuluvustunne, näiteks kui ees ootavad muudatused, siis väljendage, et mõistate kuidas see olukord mõjutab erinevaid inimesi erinevalt.

    • Olge läbipaistev ja vastutustundlik – töötajad tahavad usaldada seda mida nende juhid räägivad. Oluline on, et oleksite otsekohene ja aus, eriti kui on tegemist halbade uudistega. Olge läbipaistev, selgitades, mida teate, kuidas teate ning kuidas ja millal rohkem infot saate jagada.

    • Olge täpne – et suhtlus oleks tõhus on oluline, et väljendaksite ennast selgelt ja konkreetselt. Juhid kes suhtlevad selgelt ja konkreetselt suudavad paremini vältida arusaamatusi.

    • Andke tagasisidet – juhid peaksid püüdlema selle poole, et anda töötajatele sisukat tagasisidet. Kui tagasiside andmine ja saamine on muutunud mugavaks ja igapäevaseks, siis on töötajatel võimalus areneda nii iseseisvalt kui ka meeskonnana.

    • Olge olukorrast teadlik – olge kursis sellega kuidas teie antud teave mõjutab töötajaid ja meeskonna dünaamikat. Olge avatud tagasisidele, kuidas olukorras edasi liikuda.

    • Suhelge regulaarselt – kui edastate informatsiooni siis peale seda ei tohi te ära kaduda, olge olemas ja vastake küsimustele. Andke inimestele teada, et olete olemas ja olete igapäevaselt valmis vestlema ja küsimustele vastama.

    • Kahepoolne vestlus – nii nagu jagate töötajatele teavet, siis küsige neilt ka sisendit ja teavet, andke neile võimalus oma muresid ja rõõme jagada. Ja kindlasti kuulake hoolikalt ja pange tähele, mida teile räägitakse. Eriti just nooremate põlvkondade jaoks on oluline, et neid võetakse kuulda.

    • Aidake töötajatel kogemusi jagada – andke võimalus, et töötajad saaksid jagada enda väljakutseid ja võidulugusid, julgustage neid rääkima enda ideedest. Andke neile võimalus enda kollektiivseid ideid juhtkonnale edastada, et saada juhtnööre edasiseks tegutsemiseks.

    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...